Bestill ferske produkter fra Bofisk!
Hos oss kan du bestille sesongbasert fisk og sjømat til hverdag og fest!
Ring oss gjerne, eller send en melding på Messenger. Det aller beste er om du besøker en av våre butikker. Om vi ikke svarer telefon eller chat med en gang, er det fordi vi er opptatt med å ekspedere våre kunder.
Kontakt oss direkte
Bofisk Sentrum
Tlf. (+47) 75 52 07 60
Vi er tilgjengelig på telefon i åpningstida.
Bofisk Hunstadsenteret
Tlf. (+47) 75 50 87 60
Vi er tilgjengelig på telefon i åpningstida.
Ofte stilte spørsmål
Du kan bestille fra Bofisk ved å ringe, sende en melding via messanger eller stoppe innom din nærmeste butikk: i Bodø sentrum eller på Hunstad!
Du finner kontaktinformasjon nederst på nettsiden.
Sesongbasert
Bofisk leverer ferske varer etter sesong og det er ikke alltid vi kan tilby fisk og sjømat utenfor sesongen de hører hjemme i.
Om du for eksempel skal arrangere et større selskap og vil være sikker på at varene kommer i tide, kan du være smart å bestille på forhånd.
– Du kan lese mer om hva vi tilbyr de ulike sesongene på vår fisk og sjømat-side.
Spesialbestillinger
Leter du etter noe spesielt, som kanskje må bestille fra andre leverandører, kan vi ordne det også.
Ta kontakt for avtale, om det er nødvendig med levering.
Vanlig vis betaler du når varen hentes. I helt spesielle tilfeller kan det hende at vi ønsker forhåndsbetaling, men da avtaler vi dette ved bestilling.
En avbestilling bør skje tidligst mulig – og helst minimum 24 timer før avtalt levering.
Utforsk fisk- og sjømat-sesongen med oppskrifterfra Bofisk!
Se alle oppskriftene fra Bofisk og få inspirasjon til din neste fiske- eller sjømat-rett – Til fest eller hverdag!